140324

I fredags åkte vi till Kims pappa på landet. Vi åkte någon gång efter lunch men tog det lugnt så vi var väl uppe vid 4 tiden. Vi trodde svärfar skulle vara borta till sex men när vi kom dit var de redan hemma. Så vi drack en kopp kaffe sen åkte svärfar och hämtade Kims syster Alex på tågstationen. Vi andra tog en promenad.
Vi käkade middag, tittade tv och umgicks. Sen gick vi och la oss. Trött som få.
Barnen sov hos svärfar =)
 
På lördagen fick vi sova länge. När vi gick upp var vi ute en stund och lekte i solen. Sen käkade vi frukost och lunch och sen åkte svärfar iväg och skulle skjuta lerduvor. Alex och Kim gick dit efter en stund. Jag var hemma med barnen. Var så trött. Försökte hålla mig vaken. Satte mig i soffan men jag kände hela tiden hur huvudet bara ramla. Kunde inte hålla ögonen öppna. Men som tur var kom  Kim och dom hem efter en stund och jag kunde äntligen lägga mig och sluta ögonen. Sov bort hela dagen typ. Vakna och käka middag sen kollade jag halva gladiatorerna innan jag tog lillfisen och gick och la oss. Somnade direkt. Vaknade till när Kim kom ut med Felix. Men sen somnade jag om igen och vaknade inte ens när Kim kom in. 
Dagen efter när vi vakna hade svärfar och dom andra åkt iväg för att titta på någon grannes hund som skulle jaga kanin eller nåt. Kan ha missuppfattat detta, hehe. Men de hade åkt iväg iaf. 
Vi käkade frukost och plockade i ordning och packade bilen. Sen valde vi att åka hem. Vi visste inte riktigt när svärfar och de andra skulle komma hem så vi tänkte att vi åker hem och hjälper svärmor istället. Så vi åkte hem till svärmor och grillade lite och drack kaffe i solen. De fixade och donade massa. 
 
När vi väl kom hem packade vi upp, tvättade lite och lagade mat. Sen badade vi barnen och mös en stund i soffan. Sen somnade vi allihopa som små barn. 
Stackars Kim håller på att bli sjuk. Förkyld och ont i halsen. Inte kul alls. Hoppas inte jag åker på skiten. Pallar fan inte... 
 
Idag har ASIH varit här. Porten funkade. Så de tog prover och gick. Nu ska jag käka något och sen får vi se hur dagen blir. Känner mig tråkigt nog jävligt trött. Men men... Hoppas på en bra dag.
ha det bra allihopa <3 Puss Puss <3
 
Felix hittade ett munspel hos farmor och han spelade med stor inlevelse i ca en timme. Mindre kul för mammas öron kan jag meddela. Men man ska uppmuntra sina barn.............
 
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Härligt attini har fått njuta ute lite.
Fick idag besked på min kolposkopi.
Det är CIN3 :( Fått op tid om 2 veckor.
Visste att det skulle vara minst det.
Min magkänsla brukar inte ha fel.
Är ände livrädd för att de skall hitta cancer vid op.
Har ju alltid turen att vara de få % som drabbas av något.
Och vill inte alls ha en op där ;/
Ta hand om dig

2014-03-28 @ 18:21:09
Postat av: Annika

Hur går det med dig o allt?
Inte hört nåt på länge nu ♥

Svar: Hoppas mitt sista inlägg svarar åt mig =)Kram
Maria

2014-04-05 @ 11:10:22
Postat av: Marianne

Tittar in här titt som tätt och undrar hur du har det? Kram från en läsare

Svar: Hoppas mitt sista inlägg kan ge dej svar på din fråga. =)
Maria

2014-04-10 @ 22:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0