140317

Börjar där jag avslutade sist...
Dagen blev ganska bra men mådde inte helt hundra så jag tog det ganska lugnt. Tobbe (farfar) kom förbi en runda och tog en kopp kaffe. Kim tapetserade lite i hallen. Fyttifasen va snyggt det kommer bli.
 
På torsdagen mådde jag betydligt bättre och gick upp och käka frukost och när ASIH kom fick han porten att fungera.. Tjohoo.. Detta behöver dock inte betyda att den kommer funka alltid men det är alltid skönt när jag slipper bli stucken mer än en gång. Efter detta glädjande besked åkte vi och käka lunch med Patrik och efter det hämtade vi barnen och åkte till Tobbe och Marina och fikade och lekte i solen. Helt underbart med dessa vår dagar. I lä är det ju riktigt sommar värme. Love it!
Sen drog vi till IKEA. Mest för att vi hade tråkigt men också för att införskaffa lite nya, fräscha snuttar till ungarna. Sen hem och bara ta det lugnt innan läggdags. En helt okej dag <3
 
På fredagen var vi, jag och Kim, på venusmottagningen. En mottagning för oss som haft gynekologisk cancer och som vill få lite information och hjälp med sexlivet efter en sån här sak. Hon förklarade lite vad som händer i kroppen och varför man ibland känner som man känner och hur vi ska gå till väga för att komma ur gamla mönster m.m. Bra information och hon bokade också in oss på ett möte med en annan läkare som ska undersöka mig och sen ge en andra utlåtande på hur vi går vidare nu. Kändes riktigt bra faktiskt. 
Sen storhandla vi och sen var vi hos farmor en stund =)
 
Vi har varit på kalas i uppsala hos Kims kusin Malins son Joel. Han fick en sopbil av oss. Han tyckte om den jätte mycket. Hans mamma, Malin, skickade en bild igårkväll där han låg med bilen i sängen, haha. Sötnosen!
Var riktigt mysigt kalas. God fika och nöjda barn. Kan inte bli bättre =)
 
Idag har vi tagit det ganska lugnt. ASIH kom och tog prover... Porten funkade idag med =)
Sen fixade Kim med lite tapetsering och jag somnade... Hur tråkigt är det inte att aldrig orka vara vaken??
Jaja, När ungarna kom hem käka vi mellanmål och sen somnade båda ungarna. Eller Felix sov och Vilde låg i sin säng och sjöng, gullungen. När de vaknat åkte Kim med barnen till farmor. Kim skulle med Patrik och kolla på någon bil och jag har både ont och är trött så barnen fick följa med och vara med farmor så länge. Dessutom hade båda ungarna blivit asa sura om inte de fick följa med. 
Nu kommer förhoppningsvis mina pojkar snart hem så vi kan fixa middag. Magen kurrar....
 
Ha en bra kväll mina vänner =)

Kommentarer
Postat av: Cissi

❤❤

Svar: <3 <3
Maria

2014-03-20 @ 14:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0