21/1-2014

Har inte hänt så mycket sen sist jag skrev... 
Dagarna rullar på och jag orkar mer och mer, har dock dåligt blodvärde så tröttheten är jobbig. Känner mig liksom utmattad och har riktigt svårt att hålla ögonen öppna ibland. Satt en dag på strålningen, la huvudet i handen och plötsligt "ramla" armbågen ner från armstödet. Jag hade somnat till. PINSAMT!!!!!! Gubben mitt emot log lite medlidsamt. Haha. 
Barnen har varit med farfar på landet i helgen, skönt med en barnfri helg. Sov länge, fikade länge, åt middag länge och gick och la oss tidigt. Göttigt! 
 
Har haft ont i mina ben och rygg så läkaren fixade röntgen på mina ben idag. Hon höjde min medicinering så jag ska slippa ha ont. mer morfin... Hur ska detta sluta, hehe ;)
De ringde också från Nacka sjukhus och frågade om jag kunde komma in den 22/1 och fixa venporten, under sövning såklart. Så ja, imorgon halv ett lägger jag mig under kniven ;)
Ska bli så skönt att fixa det. Så jag kan bada och slippa ha en slang utanför kroppen. 
 
Nä, nu ska jag ta min trötta, bleka kropp och slänga mig i sängen. Är super nervös inför imorgon.... Wish me luck... 

Kommentarer
Postat av: Elise

Ramlade in på din blogg. Du skriver så bra och berättar vad som händer. Många goda tankar och energi till dig!

Svar: Tack snälla du :)
Maria

2014-01-21 @ 21:39:19
Postat av: Tess

Lyckospark i rumpan ger jag dig! :) <3

Svar: Tackar tackar 😉
Maria

2014-01-21 @ 21:42:24
Postat av: Cissi

Lycka till imorgon! Tänker på dig <3

Svar: Tack gumman <3
Maria

2014-01-21 @ 23:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0