Grattis Cissi <3

Idag fyller en av mina barndomsvänner år...
Vi bort jäääätte långt ifrån varandra, men har ändå lyckats hålla kontakten....
Det kan gå asa långt mellan samtalen/smsen/facebookchatten men vi vet båda att vi finns där för varandra om det krisar eller behövs!
Du ska veta gumman att jag uppskattar din vänskap och jag är så lyckligt lottad som har dig som vän.
 
Stor grattis fina du, hoppas din dag blir helt underbar och att du får massa fina paket och riktigt god tårta.
Hälsa mannen din så hoppas jag vi ses snart igen <3 Älskar dig min vän <3

Kommentarer
Postat av: Cissi

Åh tack, älskade vän! Är så glad att jag har dig också <3 Önskar att vi kunde ses lite oftare, men som du säger så känns det skönt att veta att du finns där, även om vi inte hörs så ofta. Vi har haft lite funderingar på att ta en helg i Stockholm nån gång i vår, isåfall hör vi av oss så får vi ses. Älskar dig underbara Maria! <3

Svar: Åh, hade varit så roligt om ni kom upp. Vill verkligen att du ska veta att jag är glad över att ha dig som vän och jag uppskattar alla fina ord och tankar <3
Maria

2014-02-04 @ 12:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0