Alby friluftsgård....

Igår var vi ute och gick med barnen, Kim kompis Patrik, svärmors Patrik och svärmor. Super mysigt.
Vi gick ner till badplatsen, Felix badade och lekte. Gungade lite.
Sen gick vi upp och fikade. Jag och Felix gick och tittade på hönsen och lekte på en traktor som finns tillgänglig för alla barn. Sen gick svärmor och Kim med barnen och titta på kossorna i hagen medan jag vilade lite. Kims kompis Patrik gick hem.
På väg från fika stället mot bilen ramlade jag. Mitt på plana marken gav benet vika och jag ramlade. Fick så sjukt ont i ryggen. Folk stirra. Kim hjälpte mig upp och vi gick vidare. Känslan är obeskrivlig...
Hemma la jag mig i soffan, tog två alvedon och en morfin tablett och vilade.
Jobbigt att inte veta vad det är som gör att jag ramlar...
Senare på kvällen bjöd vi svärmor och hennes Patrik på middag. Fläskfile, potatisgratäng och sallad. Mumsigt.
 
Idag är barnen är på dagis, jag sitter fortfarande i sängen och Kims fixar en sista grej med diskmaskinen i köket.
Ska gå upp och klä mig så får vi se vad denna dag har att erbjuda... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0