Liten uppdatering...

Hej alla. Är dålig på att uppdatera, orkar inte riktigt.
 
Men sen sist var jag hos perukmakaren och fick en peruk. Men den kommer nog inte användas särskilt mycket. Tyckte bara jag såg konstig ut och jag gillar att vara skallig. Kim var fin i några av perukerna i alla fall, hehe.
Var även på sminkkurs, look good, feel better. Riktigt kul faktiskt. Det ända negativa va väl att det var jag sen var resterande där 40+. Men vi fick en hel necessär med sminkbortttagnings produkter och smink. Vi fick hjälp med hur man sminkar sig om man till exempel inte har ögonbryn. Hur man får det snyggt lixom. Fick också lära oss knyta sjalar. Kul och lärorikt. Hade sjal på mig igår, men inte ens det trivs jag med på huvudet, hehe. 
Risken finns att jag kommer fortsäta vara skallig efter allt det här med, hehe...
 
Sen har mitt blodvärde gått ner, jag har varit väldigt trött och sovit mycket, jag har fått blod så hoppas det ska pigga up lite. Har också mått väldigt illa sista tiden och spytt en del. Inte mycket mat som fått stanna i mig tyvärr. 
Dessutom är mitt infektionsvärde högt så jag har ätit pencillin i tio dagar nu, men värdet såg väl inte helt bra ut i alla fall. Lite jobbigt och inte veta vad som är fel.
 
Förhopningsvis så ska väl allt bli bättre med tiden...
Hoppas ni har det bra.. Kram

Kommentarer
Postat av: Cissi

2013-11-16 @ 11:48:43
Postat av: Stina

Läser din blogg lite då och då och följer din kamp i livet. Skriver min magisteruppsats om unga kvinnor med cervixcancer för att lyfta upp dem och uppmärksamma vårdpersonal på var ev brister finns och vad de gör bra. Finns inte så mycket skrivet om det. Om du orkar och är intresserad av att dela med dig av dina erfarenheter och tankar får du gärna kontakt mig på mailadressen för mer info. Tror att du kan se den iaf. Lycka till med allt!

2013-11-18 @ 19:44:27
Postat av: Johanna

Styrkekramar❤️❤️

2013-11-24 @ 12:37:11
URL: http://beestrong.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0