Centrum...

Klarade av att gå till centrum, ta en fika och uppsöka apoteket, och gå hem igen. Hela vägen utan att åka rullstol. Hade dock den med som en säkerhet. Men är liiite stolt över att jag orkade hela vägen själv.
Det är inte super långt men för mig är det långt. 
Men sen dess har jag i princip legat i soffan, hehe...
 
Träffade sjukgymnasten idag. Gillade henne jätte mycket. Fick bra övningar jag kan göra även om jag är trött och sliten. Kändes skönt.
 
Imorgon ska jag till perukmakaren och på sminkkurs, spännande. 
Barnen åker med farfar till landet så jag och Kim får en kväll för oss själva. Kommer garanterat sluta med att vi båda somnar tidigt ;)
 
Nu ska jag soffhänga lite till sen nana kudden =)

Kommentarer
Postat av: Ninni😎

Heja dig stumpan! Pussss

2013-11-07 @ 20:45:48
Postat av: Annette

Heja Moja. Är så glad för din skull att jag snart spricker.
Det är så viktigt att glädjas åt de små sakerna.
Jag brukar säga att hellre ofta och kortare sträckor än sällan och längre för då vänjer sig kroppen sakta utan att bli för trött
Om nu din och Kims kvalitets tid blir i soffan omslingrade med film, filt och fross så är det just det ni behöver
ATT BARA VARA
Kramizzar Faster

2013-11-07 @ 20:53:34
Postat av: Linda

Vad härligt Maria,du har all rätt att känna dig duktig. Hejja Hejja!
Snart dags för en fika med mig också :)
Kram

2013-11-07 @ 20:54:27
Postat av: Anonym

Bra jobbat Maria! Kram/ pia

2013-11-07 @ 22:07:51
Postat av: Anonym

Härligt att höra! :) kämpa på gumman ❤

2013-11-08 @ 09:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0