Tacksam....

Vill bara titta in och berätta hur tacksam jag är för alla kommentarer och kramar jag får varje dag. Det behövs. Jag vet att det finns de som har det värre än mig. Men för mig, just nu, är detta skit jobbigt och en av de värsta saker jag behövt gå igenom i mitt liv hittills. 
Jag är oerhört glad över att ha så många fina människor i mitt liv och jag är så tacksam. 
 
Ett litet speciellt tack vill jag ge min egna lilla Kim. Mitt allt. Utan honom hade jag inte haft mina fina barn och utan honom hade jag nog lagt mig ner och gett upp för länge sen. Han finns där i de svåraste stunder och det är inte alltid lätt. Jag kan vara en riktigt bitch Ibland. Älskar dig, nu och för alltid <3 

Kommentarer
Postat av: Carolin Stensson

Du är en kämpe Maria! Vi ska kicka den där jävla cancern kramar <3

2013-08-05 @ 16:26:39
Postat av: Kim

Älskar dej ❤❤❤

2013-08-16 @ 18:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0