14/8-2013

Va ett tag sen jag skrev...
Sen sist har jag avslutat min strålbehandling, min pappa har varit på besök och två av mina mostrar har kommit till stockholm.
 
Avslutade behandlingen i fredags, 9/8. Kändes hur bra som helst att slippa åka dit igen. Sista veckan kände jag sånt hat mot hela stället. Personalen är underbar, men ljuden och lukten och de andra sjuka människorna är hemska.... Det är ett deprimerande ställe. 
Men behandlingarna har gått bra och nu får jag en paus i ca 2 månader. Sen ska jag tillbaka på röntgen och då får vi hoppas på positiva besked då...... Har fortfarande lite svårt att tro på positiva besked... Men förväntar man sig något dåligt kan det bara bli bättre eller hur!? hehe.
 
Pappa och Ingamaj var som sagt här och hälsade på... Hur mysigt och roligt som helst. Men tiden går så sjukt fort. De kom i torsdags och åkte i söndags. Men vi hade några mysiga dagar.
 
Kim kämpar på med vårt kök, renovering pågår. Han är så duktig. Han fixar hela köket själv, ingen hjälp. Han tar hand om våra barn när inte jag orkar och han tar hand om mig. Helt underbar är denne man. Vetefasiken vad jag gjort utan honom <3
 
I söndags körde jag pappa och Ingamaj till flygplatsen, sorgligt. Sen hem och nästan samtidigt som jag kommer hem så kommer Mia och Nice och André. Jag får ett kort och de lastar ut 5 eller 6 olika stora "frysboxar". Jag hade fått, av alla möjliga vänner och släkt, en massa mat och kakor. Snacka om chock.... Att så många fina människor bryr sig är så rörande. Att så många stått och "slavat" i köket för att jag ska få nåt gott att äta. Det är så fjuttigt med Tack men det är det ända jag kan säga.... Tack och åter Tack!!!
 
Mina mostrar bor på hotell inne i stan så vi umgås inte varje dag, men vi har fikat och haft det mysigt. Ska nog se till att ses lite mer innan de pyser hemåt igen. 
 
Over and out...
 

Kommentarer
Postat av: Vivi

Du är i mina tankar dagligen o även om du inte alltid tycker så själv är du en riktig fighter 💪 du kämpar på o kan vi hjälpa dig lite i den kampen så gör vi det goa du 💋 o kram

2013-08-15 @ 18:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0