Ensamstående...

Jaha, då var man ensamstående i två veckor igen. Var länge sen sist och det har hänt en hel del.
Vi fick vilde, Kim fick problem med gallan, jag åkte till Halland, Kim var pappaledig och jag plugga. Sen kom cancern och hela den skiten och nu är vi här. Kim har nästan varit hemma ett år och nu är han borta. Skum känsla det där.
Känner mig bra nog till att vara själv med barnen men jag är fortfarande väldigt trött, periodvis. Är rädd att bli så trött att mitt dåliga humör går ut över barnen. Ingenting av det är deras fel, 
Men båda barnen går på dagis och då kan jag passa på att vila.
 
Natten och morgonen har varit ganska jobbig. Vilde är jobbig i magen och Felix är trotsigare och tjatigare är någonsin. Nu har barnen lekt i flera timmar inne på Felix rum, go ungarna <3 
 
Får se va denna dag har att erbjuda. Tråkigt väder ute så blir nog en inne dag med massa mys...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0