Tisdag 18/1

Idag skulle jag börjat mitt nya liv som studerande... Men efter en bra dag med shopping o go mat hos svärmor sjönk jag ihop när jag kom hem o fick nästan 39 graders feber o skit ont i halsen... Men hoppades att de skulle gått över tills idag..
Men natten va ett helvete, felix vakna med jämna mellanrum o ville ha nappen... jag vakna med jämna mellanrum o behövde gå på toa, hade ont i huvudet m.m.
Så i morse när jag vakna va jag skit trött, hade ont i hela kroppen o hade fortfarande nästan 39 graders feber...
Så dagen har jag spenderat i soffan med filt medans fisen lekt med sina leksaker eller katten...
Så jag har alltså inte gjort nåt skoj idag alls... Har inte orkat...
Blev dock riktigt besviken på att jag va tvungen o bli sjuk nu... varför just nu??
Jag har haft nästan ett helt år på mej o va sjuk... men just denna veckan när de va skolstart, cellprov, vaccination då passar min kropp på o lägga ner... hmm... dålig tajming...
Jaja, nu ska jag prata lite med mitt hjärta sen ska jag nassa kudde...
Ha de gött...

Kommentarer
Postat av: Tess

Grattis till skolan! :) Å krya på dig!

2011-01-18 @ 22:25:49
URL: http://isset.blogg.se/
Postat av: Michelle

usch vad tråkigt. Krya på dig gumman.

2011-01-19 @ 10:35:10
URL: http://miche.blogg.se/
Postat av: Kim

Krya på dej... Älskar dej och hoppas du blir frisk snabbt. pöss

2011-01-20 @ 07:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0