Tisdag 11/1-2011

Va ett tag sen sist...
Har hänt en massa kul saker, men kan inte ta med allt här. Orkar helt enkelt inte skriva så mycket o folk brukar inte orka läsa allt!
Kan börja med att tacka alla fina människor för alla fina presenter jag fick när jag fyllde år.
Sen va det Jul o Nyår, Julen firades med mamma och pappa i Halland. Hade julklappsutdelningen för barnen på dagen, tomten kom och Emil blev rädd, Felix brydde sig inte överhuvudtaget.
Sen fick min söta Kim åka och jobba så Nyåret firade jag utan honom. Felix vaknade 5 i tolv så jag satt inne på tolvslaget och tittade ut genom fönstret men hann inte se ett ända fyrverkeri. Men de gör inget, va gör man inte för sitt barn? <3
Den 5 januari åkte vi tillbaka till Stockholm o även om jag älskar att vara i Halland och hälsa på alla fina människor så tycker jag ändå att det är extremt skönt att komma hem igen, till sin egen säng och sina egna rutiner.
I fredags åkte jag och Kim till Patrik och åt god mat och tanken var att jag skulla ta Felix och åka hem så grabbarna fick en riktigt grabbkväll me öl o tvspel, Men direkt efter maten somnade vår fis på patriks soffa så där satt jag. men dom spelade och drack öl o jag höll mej i bakgrunden så jag hoppas dom hade kul fast jag va me... ;)
I lördags skottade vi snö, fattar ni hur mycket snö vi hade på infarten???? helt sjukt, och så har man inte orkat skotta så noga innan så nu när vi väl tog tag i det fick vi hålla på i lite mer än 3 timmar, tungt kan jag tala om. Men jag vill ge en eloge till vår fina son som satt tyst o snäll i vagnen o tittade på medans vi höll på. Efter det åkte vi o lämna Felix hos svärmor och så åkte vi o tittade på bio, The tourist. En helt okej film. Jag gillade den iaf.
I söndags gjorde Kim världens godaste tre rätters middag, till förrätt hade vi toast skagen, huvudrätten va bakad potatis och oxfile och till efterrätt hade han gjort nougat pannacotta... mumma.... snacka om mat koma... haha
Detta gjorde han för att vi inte fick fira nyår tillsammans och för att han skulla jobba på vår årsdag... =(
Måndagen kom o försvann lite för snabbt. Vi va hemma mesta delen av dagen, åkte till vetrinären o köpte ny kattmat till Frasse, han e lite dåligt i magen, sen åkte vi ut till arlanda för Kim skulle åka till jobbet.
På väg hem från arlanda var det KÖ... det tar i vanliga fall ca 40 minuter o köra hem, igår tog det 2 timmar... seeeegt... men hem kom jag o Felix kom i säng i tid =)
Idag har vi tagit det riktigt lugnt... gick i morgonrock till klockan va 2... hahaha... När felix somnat duschade jag, diskade, koka flaskor och röjde lite på bänkarna här hemma och så bokade jag möte med c3l på fredag! efter det åkte vi till svärmor och umgicks lite, käka god mat och så åkte vi o shoppa lite. bland annat en ny nässpray till Felix och ett par nya skor... Svärmor köpte även en skit söt badrock till fisen <3
Nu är jag hemma och har inte gjort nåt speciellt alls, bara suttit framför tvn o häckat o nu sitter jag här...
Snart e d dags för sängen tror jag...
Men innan det vill jag passa på och säga:
GRATTIS NETTAN <3<3<3<3
och
Grattis på oss älskling... 2 år idag <3
ha det så bra så hörs vi när vi hörs.... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0