Söndag 16/1

Måste berätta om min fredag =)
Dagen började stressigt... vakna halv 8 och skulle hinna duscha, klä på fisen och mig själv o förbereda mat m.m. till fisen. Efter allt det gav vi oss iväg ner till c3l, väl där fick jag prata med en studeivägledare och vi gick igenom mina betyg och vad jag behövde göra för att slutligen kunna söka in till KY utbildningen läkarsekreterare.
Det hela slutade med att jag numera är en studerande Maria ;)
På tisdag börjar jag mina första kurser, jag kommer under vårterminen läsa religon, svenska B, samhäll och engelska B.
Såååå spännande, känns både läskigt och fruktansvärt bra samtidigt.
Känns skit konstigt att gå tillbaka till skolbänken igen, men jag hoppas och tror att det kommer gå kanon bra!
Efter mitt samtal med henne åkte jag och fisen och fikade med fisens faster Alex =D
Va riktigt trevligt, gott kaffe och gott sällskap. Kan inte bli bättre.
Efter det åkte vi hem.
Fisen somnade o jag fixade i ordning kläder o pulka för att efter fisens sovtid åka o hämta upp Ella hemma och sen svärmor på jobbet.
Vi åkte till farsta o handla present till Nelly, Kims kusin.
Sen åkte vi vidare ut till Nelly o åkte pulka o grilla korv och åt jätte god tårta.
Efter denna långa dag va jag såååå trött, men ändå såå glad =)
Äntligen känns de inte så läskigt längre att bli av med mamma dagarna m.m.
Nu vet jag att jag har plugget att gå till o jag kommer ha massa att göra under dagarna, skönt.
i lördags tog vi det jätte lugnt. vi låg hemma hela dagen o bara slappa.
jag hade ont i huvudet så jag orkade inte med o göra nåt.
Idag har vi oxå bara tatt de lugnt. fisen sover just nu men när han vaknar ska vi ta oss ner till svärfar o käka middag, ska bli så mysigt.
Hoppas ni haft en bra helg!?
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0