Onsdag 12/1

Glömde i förra inlägget berätta att vi skaffat en till familjemedlem.
Lille Frasse. Han är en liten pain in the ass ibland men ack så söt.
Han leker när vi andra ska sova o vill mysa när vi andra inte riktigt har tid. hehe.
Men Felix o Frasse kommer fint överens och leker som bara den, Frasse gillar även o bada vilket jag tycker e skit kul.
Idag har jag inte gjort mycket mer än att skotta av lite utanför dörren, skulle behöva skotta mer men när Lillfisen ligger inne o sover vill jag inte gå för långt så jag inte hör om han vaknar, Jag har oxå betalat räkningar, såå tråkigt men de måste göras!
Nu sitter jag här o slöar o vet inte riktigt va denna dag erbjuder, får se va som sker när fisen vaknat.
Snart är det vecka 3, då kommer antagligen mormor upp, hon ska på mässa i älvsjö, så förhoppningsvis kommer hon ut en runda hit o säger hej =)
Vecka 3 ska jag oxå ner o ta cellprov och Felix ska få vaccin =(
Sen ser jag fram emot att Kim kommer hem, felix födelsedag och att min underbara familj kommer upp o hälsar på!
De va allt, Tack o hej leverpastej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0