Lördag 22/1

Igår va jag i skolan för första gången... Äntligen e jag frisk igen... har fortfarande lite ont i halsen men inte alls lika farligt som innan i veckan.
Så igår va de första religons lektionen... o shiit va kul de va... va mycket mer spännande än jag hade trott...
Så dagen igår va bra.... Felix va nöjd o glad, skolan gick bra o sen va det fredagsmys på hög nivå men mina 2 guldklimpar....
Idag har vi bara tatt de lugnt... myst runt i pyjamas hela förmiddagen... nu sover fisen o jag ska snart göra mej i ordning för när han vaknar blir det nog en runda till svärmor...
De va allt jag hade o meddela för tillfället....
Ha de bra mina vänner... <3

Kommentarer
Postat av: Michelle

Skönt att du e frisk igen <3

2011-01-24 @ 11:35:18
URL: http://miche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0