Wiie..

Idag e jag lycklig.... Idag, om en timme ca, kommer min mamma, min bror Stefan, hans tjej Nettan och sötaste finaste gulligaste mysigaste lilla Emil hit o hälsar på <3
Som jag har längtat...
Annars idag har jag haft världens mensvärk... helt sjukt att man kan bli så "förlamad" av det. Jag har i princip legat i soffan hela dagen o tyckt synd om mej själv. Som tur är har jag världens underbaraste pojkvän som fixar o donar o tar hand om mig. Han är bara så bäst. Älskar dig otroligt mycket Kim, du betyder allt o lite till för mig.
Du och Felix är mitt allt <3
Nu ska jag försöka få denna sista timmen att gå så fort som möjligt, sen blir de lite kaffe o prat sen sängen... Helgen kommer bli kanon bra me massa myyys...
Ha det så bra mina vänner så hörs vi när vi hörs....

Kommentarer
Postat av: Kim

Älskar dej med jätte mycket <3 <3 <3 Du är helt underbar du med. puss

2011-03-05 @ 11:51:20
Postat av: Tess

Ja får göra detta... Men idag mår jag mycket bättre! Har vatt ute i trädgården å fixat å haft mig, så risken är stor att ja har super ont imon igen! Suck.. Att ja inte kan ta det lugnt!?



Hur e det med er?



Kram

2011-03-06 @ 18:42:33
URL: http://isset.blogg.se/
Postat av: Tess

Så bra! :).. Ja de e mycket möjligt att ja ringer en kväll.. Får se när jag tänker på det!



Så skoj med truck kort! Någe speciellt jobb du ska söka, eller har fått?

2011-03-07 @ 22:02:05
URL: http://isset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0