Jobbig natt...

Har haft en riktigt jobbig natt i natt...
Felix har varit vaken mestaparten av natten o varit ledsen... Jag har försökt med allt... blöjbyte, mat o så har jag varit uppe o gått med honom massor... Men inget hjälpte.... Han har sovit 4 timmar inatt o ligger nu utslagen på soffan....
Kan inte annat än o erkänna att jag var på bristnings gränsen inatt.... Tårarna rann o jag visste inte vart jag skulle ta vägen.... Man vill juh bara hjälpa sin lille älskling, men ingenting hjälpte...
Vet inte riktigt vad de va som va fel... antagligen magen... för efter att han bajsat i morse så somnade han o har nu sovit i snart 3 timmar.... Skönt....
Men jag e trött o sliten nu kan jag säga.... usch o fy....
Jaja... idag blir de nog lugnt... ska ut en runda med Maria snart i det fina vädret... Vet inte riktigt va vi ska hitta på men de löser sej nog... =)
Ha de gött...

Kommentarer
Postat av: Denise[O R D & F O T O] (gör även gratis bloggdesign)

Hej, skulle du kunna vara snäll och rösta på mig här http://conler.se/2010/may/veckans-blogg-finalister.html JAG ÄR NUMMER TVÅ! Skulle bli så himla glad om du gjorde det och då får du en länk och chansen att få 200 besökare till! Rösta gärna en gång per dag, tävligen avslutas på tisdag!

TACK I FÖRHAND!

Ha en underbar kväll

Kram Denise

2010-05-01 @ 23:18:07
URL: http://photobydenise.se
Postat av: Tess

Hej min älskade moja! :) <3



Ja hade gärna berättat för dig vad det var, men ja får göra det så bara du hör. :)



Om vi pratar över msn, så ska ja berätta!



saknar er.. å ja hoppas allt är bra..



puss puss

2010-05-29 @ 18:16:12
URL: http://isset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0