Uppdatering..

Det va ett tag sen man skrev nåt här... Hmm Har hänt en hel del sen sist men jag tänkte bara ta de i snabba drag.
Vi har varit hemma i Sveirge, jag o Felix har varit hemma i ca 2 månader... Först hemma hos mej en månad och sen åkte vi till Stockholm o mötte upp Kim o va där en månad...
Va riktigt skönt o vara hemma ett tag... Skönt o träffa alla o umgås med alla...
Saknar dock alla nu... Men snart ska jag ta mej hem igen...
Nu är vi tillbaka i Norge och har haft underbart fint väder... Vi fick låna bil i lördags så vi passade på och åka till IKEA, kvadrat och ICA Maxi o storhandla... Kanon bra... Tack Karl för lånet av bil... =)
Igår åkte Kim på jobb, tidigt som f*n åkte han.... =(
Tråkigt.. men men... jobba måste man juh.... Förhoppningsvis blir det bara en kort tur.... vi får se...
På dagen igår gick jag o felix hem till Maria o hälsade på henne o hennes lille flicka... Såå go hon är... =)
Va jätte trevligt... Vi gick en runda och sen satt vi på stranden nedanför deras hus o snacka lite skit o badade fötterna.. (kallt som attans)
Inatt har Felix varit en riktig pain in the ass... Han somna vid 10 tiden... Jag kolla sista gången på klockan vid 23:30... 01:00 vakna mitt hjärta första gången o va lessen, ville ha mat o så va jag tvungen o lägga mej jämte för att han skulle somna... Sen somna vi om.... 03:00 vakna han igen... samma visa igen.... mat o gos innan man kunde somna om.... 05:30... samma visa igen.... TRÖÖÖTT... 07:15... IGEN.... Zzzzzz... 08:30 JAG GER UPP... orkar inte försöka somna om... bytar blöja, matar och lägger han hos mej i sängen... Där ligger vi till 11 men inte en blund fick jag... Felix va vaken o prata o vägrade verkligen somna om...
Så nu sitter jag här medans Felix sover o funderar på om man ska gå o lägga sej... jag e verkligen helt slut...
Undrar dock varför han är vaken så mitt i natten plötsligt... det har han aldrig varit förut... Är det på grund av Kim?? Saknar han sin pappa?? Eller va är felet??
Idag vetefan va som sker... blir nog en lugnt hemma dag idag... Vädret är inte så bra o jag e trötter.. Så blir nog bara en snabbis ner till butiken sen o köpa bröd... Ha det bra mina vänner... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0