Torsdag 3/6

Jaha... Tänkte försöka vara lite bättre på o uppdatera här..
Har egentligen inte mycket o berätta sen sist...
Igår tog vi det ganska lugnt, va ute en liten runda på dagen o handla nya byxor till Felix o handla lite mat...
Sen gick vi hem o slappa lite o senare på kvällen gick vi ut o gick en runda... snacka med mamma o pappa i telefon... Mysigt...
Idag har jag o Felix haft en riktigt slapp dag... Vi har varit hemma hela dagen o bara slappat o myst o lekt... Han är sååå gosig...
Jag hade extremt svårt o somna igår... Hade ont i huvudet som fan o tabletter hjälpte inte... Så klockan va närmare 2 innan jag somnade... och halv 3 vaknade Felix till o ville ha mat... som tur va somnade han om direkt igen... Sen sov han till 8 i morse... Gött... Behövde verkligen de... Men jag har ändå varit bra seg idag... ont i huvudet o seg som fan i kroppen... Imorgon ska jag dock ta tag i mig själv o ge mej ut en liten runda om inte annat... Det kommer både jag o Felix o må bra av...
Nu ska jag kolla tv o sen blire sängen....
Natti Natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0