Torsdag 10/6

Update:
Igår gjorde vi inte många knop... Jag började planera packningen lite o så plockade jag i ordning lite i sovrummet... Annars tog vi det bara lugnt...
Tills Maria ringde vid 4 tiden o fråga om jag ville hitta på något... Hon hade kommit med båten från sin mamma o hennes kille kunde inte hämta henne så hon ville ta en kaffe eller nåt...
Så jag tog på min lillfis, som för övrigt hade lite feber, och gick ner en runda på stan.... Vi tog en kaffe o snacka massa skit... hur trevligt som helst....
Efter de gick vi hem o bara slappade... Eftersom Felix hade feber va han lite grinig o gnällig o ville bara vara hos mamma hela tiden... Så det blev inte mycket gjort...

Idag gick jag upp vid 9... försökte äta frukost men de gick inte... va så jävla orolig i magen.... Felix skulle nämligen få vaccin idag och jag är extremt sprut rädd... Men vi gick dit... läkaren tittade på höfter, öron o ögon o allt såg väldigt bra ut.... Sen va det dags för dessa sprutor... Jag knep ihop ögonen så hårt jag kunde o Felix SKREK... Satan va ledsen han blev... o inte nog med en spruta... efter att den va tagen så skulle juh nästa in... Åhh, då kom de en tår på en mamma vars barn skrek hysteriskt....
Men efter ett tag lugna han ner sej o vi kunde gå... mötte upp Maria utanför o gick runder på stan o kika i butiker... sen gick vi o tog en kaffe o snacka skit... Då kommer de två andra mammor med barn i samma ålder o satte sej jämte så de blev en liten mamma fika mitt i allt... skit trevligt...
Efter de gick vi en liten runda till o kika i butikerna sen skulle Maria bege sej hem.... Kände skit tråkigt o lämna henne... vi har verkligen så kul ihop o vi tänker likadant i mycket... Hon va jätte ledsen för att jag skulle åka... Blev en låååång kram o sen gick jag hem med min lillfis...
När vi kom hem sov fisen en stund o jag passade på o städa toan... det behövdes kan jag säga... haha...Passade även på o bädda rent i sängen så Kim kommer hem till en nybädad säng... (snäll jag e va)
Då vakna Felix o va ledsen... tog upp honom o gav han lite mat... sen spottade han den o skrek på igen... försökte ge han nappen men den ville han inte ha... försökte trösta o gå med honom men de ville han inte... försökte lägga honom själv... men de ville han inte.... FAN VA JOBBIGT DET ÄR.. tänkte jag då...
Men efter ett tag lugna han sej o jag fick packat lite o diskat o lagat mat... samtidigt som jag underhöll honom... haha.. det e inte lätt o va morsa ibland...
Men nu e d mesta färdigt... lillfisen ligger jämte mej o e än så länge nöjd... får se hur länge de håller i sej.
Imorgon åker jag hem... Wiiieee.... Längtar....
Ska bli kul o komma hem o träffa alla... speciellt lillebror som tar studenten... =D
Flyger från stavanger 06:00 på morgonen o kommer antagligen vara hemma i Laholm vid lunch tid...
Nu ska jag underhålla min son o sen ska jag fixa det sista innan de e läggdags...
Ha det så bra mina vänner... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0