Grattis Pappa....

Idag fyller min älskade pappa år....
GRATTIS... Hoppas du får en kanon bra dag o fina paket... vem vet, det kanske kommer något ända från Norge... ;)
Hade gärna varit hemma och firat med er hemma men tyvärr kan jag inte det...
Men på fredag kommer jag o vi får fira då istället.... =D
Saknar er alla massor och längtar tills vi ses...

Igår tog vi det ganska lugnt... Jag va o tränade... efter det gick vi längs vattnet hem... Det är så fint... =)
Vi gick inom o handla lite, sen gick vi hem o lagade mat o tvättade...
Idag har vi inte gjort så mycket... tvättat lite till... Lillfisen har sovit tills nu så jag funderar på o klä på honom o gå ut en runda.... Vet dock inte va jag ska göra men man känner sej så onyttig när man bara sitter inne en hel dag...
Oohhh... måste juh berätta att jag idag fick på mej ett par gamla byxor.... Jag blev sååå glad.... Jeansen är sen jag va lite små tjock... men ändå.... Har provat dom förut o då inte kunnat knäppa dom utan att jag ser ut som en stoppad korv o knappen håller på o ryka av... hehe... Men nu gick det... Wiiie... =D
Jaja... Ni får ha en bra dag för det ska jag ha... =D

Vill även tilläga att vi saknar vår Kim här hemma... Massor.... Som det ser ut nu kommer vi inte ses innan jag åker hem... och har vi otur kommer han ha fått åka ut på jobb igen innan vi kommer hem.. =(
Men jag hoppas vi hinner ses nåt... Saknar honom sååå....
Älskar dej Kim... mestast i hela världen... Du betyder mest... <3
Grattis morfar på födelsedagen.. Älskar dej <3
(Bilden är rätt tills jag laddar upp den här, varför blir den felvänd här?)

Kommentarer
Postat av: Spiderchick

tusen tack för snäll comment =)

2010-06-09 @ 20:13:03
URL: http://spiderchick.nu
Postat av: Tess

åååå, så du fick på dig ett par gamla byxor... wiii.. Grattis gumman, förstår precis den lycka man känner! :) Tack ja vet att du finns där, men de hände en sak på jobbet i måndes som ja inte får disskutera, så ja tror det var det..

LÄngtar tills vi ses ju!

2010-06-09 @ 20:25:17
URL: http://isset.blogg.se/
Postat av: Bjørn

trodde et øyeblikk d va meg sjøl eg såg der.... skremmande likt faktisk

2010-12-19 @ 02:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0