Fredag 4/6

Felix sov dåligt även inatt... Vakna 3 gånger o skulle ha mat o grejer... Off, va trött jag är...
Vaknade med huvudvärk o va så trött att jag skulle kunna stå upp o sova...
Men de va bara gå upp o hålla sej vaken med lillfisen... <3
Efter en liten lugn stund här hemma tog vi på oss lite kläder o gick ut...
Jag gick, hör o häpna, o tränade... tog de dock väldigt lugnt.. efter 30 minuter kom en tjej från barnvakten o sa att Felix va lite tjurig o ledsen o dom hade provat allt.. Så jag gick o duscha o fick hämta sonen...
Sen gick vi ut o gick en runda i de fina vädret... mysigt... gick inom japan photo o hämtade ut bilder på Felix..
Tänkte göra ett foto album.. =)
När vi kom hem städade jag lite o Felix låg naken o lekte med baby gymet.... Han har fått röda utslag vid rumpan igen.... usch.. inge kul... men han får vara mycket naken o så smörjer jag med zinksalva.. Hoppas de lägger sej snart...
Nu har jag precis ätit... makaronilåda... Rester sen en tid tillbaka.... aningens för länge sen.... köttet smakade inte så gott.. Men e man lat o inte orkar laga mat får man skylla sej själv...
Nu ska jag umgås med min lillfis..
Ni får ha en fortsatt bra fredagskväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0