Lycka...

Jag sitter just nu hemma ensam o känner vår älskade son sprattla runt i magen...
Jag fylls då av en helt underbar känsla av lycka....
Jag är så otroligt lycklig som har träffat Kim o hittat kärleken me honom...
Han är allt jag någonsin kan önska mig o lite till... Han betyder otroligt mycket för mig...
Att vi nu ska ha barn ihop känns helt otroligt.... Det är så stort...
Kan inte sätta ord på de känslor som bubblar inne i mig...
Känns som att hjärtat svällar över av lycka...
Tack Kim för att du finns o alltid ställer upp... <3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag e så glad för din skull gumman! Ni kommer att fåen underbar son! Nu e det inte långt kavr=)Kram

2010-01-10 @ 12:46:23
Postat av: kim

älskar dej med... massa pussa

2010-01-10 @ 17:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0