Im sorry...

Förlåt att jag är så dålig på o blogga nu för tiden men jag har verkligen inget roligt o komma med...
Dagarna kommer o går... Vi väntar med spänning på att bebisen ska titta ut...
Men än så länge verkar han trivas fint inne i mammas mage...
Idag är det 8 dagar kvar till beräknad förlossnings dag... 2/2-2010...
Har varit en tur in på sjukhuset då jag trodde att vattnet kanske hade gått, men så va inte fallet.... de va antagligen bara jag som läkte lite... haha... Så nu springer jag runt här hemma o gör knipövningar för o inte kissa på mej... Kniiiiiip.... haha...
Va kan jag mer berätta... hmm...
Kim har byggt skötbord o fixat extrasängar så nu e både bebis o släkt o vänner välkomna... hehe...
Jag har städat, bakat o röjt en del här hemma....
Jaja... de va la de jag hade o meddela....
Ha det bra mina vänner... Love you all..<3

Kommentarer
Postat av: Matilda

GRATTIS gumman min!!!

2010-01-27 @ 20:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0