13/1-2010

Det är en hel del som hänt sen sist...
Den 11/1 fyllde min gumma 25år... grattis till henne.... Denna dag firade även jag o Kim 1 årsdag... Kim va dock inte hemma... =(
På dagen denna dag va jag ute på stan o fika me Maria.... Trevligt som bara den... Men hade smått ont i både bäcken o rygg.... Senare på kvällen denna dag fick jag extremt ont i bäcken o mage... de gjorde så ont att jag trodde jag skulle föda på plats hemma.... hehe... Försökte ta de lugnt o ta en dusch men de slutade med att jag satt i duschen o tårarna rann.... De gjorde så extremt ont.... Prata med Kim som övertala mej o ringa till sjukhuset o se va de tyckte jag skulle göra... De tyckte jag skulle komma in så de fick se att allt va okej.... Så jag begav mej till sjukhuset vid 8-9 på kvällen...  Fick komma in o de gjorde massa tester... o allt såg bra ut.... de fann dock lite bakterier i mitt urin... Antagligen urinvägsinfektion... Det kunde göra att man föder för tidigt... Så jag fick medicin som ska hjälpa.... Så nu ska allt vara okej.... =)
Dagen efter de va jag på besök hos min läkare... Han kolla urin, blod och mätte magen... o allt såg fin fint ut... =)
Skönt de....
Idag har jag bara tagit de lugnt... Har ont som få i mitt bäcken så jag håller mej ganska stilla... försöker o inte gå för mycket.... min rygg känns oxå som att den ska gå av... men men... snart slipper jag dessa plågor o får en fin fin bebis istället... =D
Nu ikväll va jag på inskrivning på sjukhuset, de tog alla uppgifter på mig o Kim o så fråga de en massa om hur man ville ha det när man ska föda... Efter de åkte jag hem o sitter nu o glor på tv...
Tänkte tillbringa kvällen framför tvn o datorn o kanske ta en dusch sen ska jag hoppa i säng...
Imorgon kommer min älskling hem.... Åhhh, va skönt de ska bli o få hem honom igen..
Kan villigt erkänna att jag va livrädd när jag skulle behöva åka till sjukhuset själv med dessa smärtor.... Önskade att han varit hemma o lugnat mej då.... <3
Jaja, nu ska jag fortsätta glotta på tv... Ha de gött mina vänner... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0