7/2-2010

Jahopp... Då har farfar kommit o åkt...
Dagarna här hemma bara springer iväg...
I helgen kom Felix farfar o hans fru på besök... Det uppskattades massor...
Va jätte trevligt.... Vi fick en babysitter och en bärsele av dom...
Bärselen är helt underbart bra... Tack så jätte mycket för det... =)
Annars funkar allt som det ska... Felix äter, sover o bajsar som han ska....
Jag o Kim är små trötta o slitna för de mesta... Men de är värt det..
Nu ska jag mysa lite med Kim innan Felix vaknar igen o ska ha mat...
Ha de så bra mina vänner så ses vi... <3

Kommentarer
Postat av: Tess

Saknar er såå mycket! Vill bara träffa den lille!!! Massor med kramar från mig och ge felix en puss

2010-02-08 @ 13:57:06
URL: http://isset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0