Vaaarmt..

Idag har det varit kokhett ute.... nästan lite jobbigt när de e så varmt...
Va hemma nästan hela dagen... vid 4 tiden åkte jag till älvsjömässan o hälsade på mormor o jan erik som va där o ställde ut grejer... va skit kul o få komma dit o titta... shieet me grejer de finns... hade jag kunnat hade jag handlat massor... :P
Var där i ca 2 timmar o titta runt o tjatade med mormor.... myyyyyysigt.... <3
Sen åkte jag hemåt igen... på hemvägen svängde jag inom svärfar... Blev bjuden på mat o efterätt... gott gott igott gott... :P
Vid 8 tiden åkte vi hem... Felix somnade utan protest o efter lite mat i sin egen säng... o nu sitter jag här... pratar med Kim via facebook...
Ska snart borsta tänderna o hoppa i säng....
Ryggen känns fortfarande öm o stel.. men det är mycket bättre än de va förut...
Hoppas allt är bra med er!!?
Puss o kram..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0