Veta eller inte??

Den 2/10 ska jag o Kim på ultraljud...
Det ska bli sååå spännande... Längtar...
Det blir mer verkligt då lixom...
Just nu känns det väldigt overkligt..
Har i o för sig börjat känna bebisen väldigt mycket på sista tiden men det är ändå väldigt konstigt...

Men jag har på sista tiden funderat en del på det där med ultraljudet...
Ska man ta reda på könet på bebisen eller inte???
Jag har aldrig tänkt på det direkt förut....
Tanken på att ta reda på könet har aldrig slagit mej....
Det har bara varit naturligt lixom att det som kommer det kommer...
Kim vill ta reda på det...
När han sa det till mig blev jag först jätte anti...
Jag ville verkligen inte... Nej Nej Nej tänkte jag....
Men jag har ändå funderat på det... o varför inte egentligen???
Det är som Kim säger... det underlättar juh...
Om man vet att det blir en flicka kan man köpa flick saker... o tvärtom...
Men ändå är jag väldigt kluven....
Jag vet fortfarande inte om jag vill...

Va tycker ni???
Är det rätt eller fel och varför??


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag tycker att man inte ska ta reda på könet.. Utan det är själva överraskningen när du ska föda ju! :) Så som ja känner idag, kommer inte ja ta reda på det! Kan inte riktigt motivera varför.. Men samtidigt tycker ja inte att det är fel att göra det, alla får göra som dom själva vill! :) Kram å puss

2009-09-09 @ 17:55:41
URL: http://isset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0