Uppdatering 27/9

Kan juh börja med en kort resume av veckan som gått.... o lite innan de... =P
Lördag: vakna, käka frukost, åkte till jobbet... Jobba till 20:00 när jag kom hem på kvällen kände jag i trappuppgången att de luktade tacos.... Åhh, tänkte jag, grannen gör tacos... avis blev jag som få... själv skulle man äta rester eller nåt annat som fanns i frysen... Stoppar nyckeln i låset o börja vrida, men de går inte.... VA FAN... vrider på andra hållet... men kommer på i samma sekund att det är fel... rycker upp dörren o går upp... o vem står inte i köket o lagar tacos... Jo, min älskde Kim... Åhhh va lycklig jag blev.... <3<3<3<3
Söndag: Mysdag på högsta nivå... Låg i sängen hela dagen i princip... Seent på eftermiddagen gick vi ut en runda o handla lite... sen hem o mös mer... =D
Måndag: Tog de mest lugnt, mös och hade det bra... Va ute på stan en liten runda... sen åkte jag till jobbet 16-21
Tisdag: Ledig... Men hade arbetsintervju på dagis... =) Gick ganska bra tror jag.. Kände mig lugn o säker under hela intervjun... Får se om de hör av sig... =) Efter intervjun mötte Kim mig på kvadrat, ett stort köpcentrum, vi gick runder lite o titta.. käka lunch.. sen gick vi bort mot IKEA... gcik där inne o kolla läget lite... handla även en del... små saker bara... sen åkte vi hem o lagade mat... <3
Onsdag: Jobba 11-17... Gick hur bra som helst... När jag kom hem va de mys på schemat... massa massa myyys... <3
Torsdag:Va först på en arbetsintervju till, denna gången på ett bemanningsföretag som hyr ut vikarier till dagis, Kändes ännu bättre här... Tjejen jag pratade med va jätte trevlig och positiv till både mitt andra jobb och till min graviditet... Det gick o ordna ändå... Bara schema lägga lite bättre... Wiiiee... Så nu ska de fixas polispapper o referenser (som dock redan e klart) sen e d nog igång... hoppas jag... =D Efter de åkte jag hem igen, jag o Kim gick o käka Lunch sen bar de av till jobbet 16-21... När jag kom hem på kvällen hade Kim bakat bullar OCH lagat en helt underbar middag... Jag är så lycklig som har honom... världens bästa... och bullarna va super duper goda... farligt goda... =P Sen va de massa film o mys hela kvällen... <3
Fredag: Vakna vid 7 o låg o mööös... massor... bara låg i varandras armar o njöt... Jag kände en sån där extrem lycka som inte går o beskriva med ord... Jag är så lyckligt kär... <3 Lite innan 8 gick vi upp, käka frukost o mös lite till... halv 9 gick min buss till jobbet och lite senare åkte Kim offshore... =( Men han kommer snart hem igen... =) Om en vecka är det dags för ultraljud... längtar...
Lördag: Skulle varit ledig men igår när jag jobba kom Unni o fråga om jag kunde jobba 14,30-20,00... Ja varför inte... Kim är borta så va fan ska jag sitta ensam hemma en lördag kväll för??? Så vid 2 tiden gick bussen mot jobbet... Gick skit bra o jobba... Va en del o göra men de e bara kul... Drack dock en kopp kaffe för mycket.... Ont i magen... =( Men man får skylla sej själv... haha..
Söndag: Idag har jag inte gjort ett ända vettigt handtag... Legat i sängen i princip hela dagen.... Tänkte gått ut o kanske cyklat en runda förut... men då börja de självklart regna... =(
Ska snart ta o laga nån mat... Vet dock inte riktigt vad... får se va som finns i kyl o frys... =)

Jaja... de va en lite uppdatering på den senaste veckan.... Hmm... Veckan som kommer är ganska vanlig... tråkig... Jobbar måndag, tisdag och lördag... på Fredag e d dock ultraljud som gäller.... är så spänd o nyfiken o orolig o rädd o alla känslor på en o samma gång... haha... Man är juh så spänd på o få se den lilla fisen där inne... men tänk om nåt e fel??? Usch... nee... så ska man inte tänka... positiva tankar... =)

Nu ska jag som sagt kolla va som finns o äta.... bebisen skriker efter mat... =P

Ha de gött mina vänner.... <3

Kommentarer
Postat av: Therese

åå så mysigt du ska ha på fredag! Glöm för guds skull inte att berätta sen!! :)

2009-09-27 @ 18:04:01
URL: http://isset.blogg.se/
Postat av: Anonym

Där får du mer besökare till bloggen

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=Ainariel

↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑

2009-09-30 @ 09:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0