Torsdag 3/9

Jahapp...
Nu har Kim kommit hem... Wiiie... Så nu blir de dåligare uppdatering... =P
Igår tog vi det mest lugnt... Va ute på stan o titta lite o mös massor...=D

Idag har vi varit hos barnmorskan... Hade tid i morse 10.00...
Pratade lite med henne o ställde massa frågor... Känns riktigt skönt att ha fått svar på en hel del frågor..
Hon var hur trevligt som helst.. Kändes skit bra...
Vi fick även lyssna på hjärtljuden igen... Det är så häftigt... o allt lät som det skulle... Skönt..
Efter det gick vi ner på stan o kollade runt i lite butiker... Köpte mig 2 tröjor o ett linne... (mammakläder)
Sen gick vi o fikade... mysigt...
Efter det gick vi hem... Nu har vi suttit o spelat kort ett tag... kul kul cykelhjul...=P

Nu håller Kim på o laga mat.. hmm... kanske ska ta o hjälpa honom lite....
jaja... bye bye så länge...


Igår var det exakt 2 år sedan du försvann från oss...
Vill att du ska veta att jag tänker på dig ofta och jag saknar dig..
Jag hoppas du har det bra där du är...
Massa Kramar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0