Torsdag 17/9

Jahapp.... Ny dag, nya äventyr... eller inte... haha...
Dagen har varit extreeeemt slapp...
Vaknade jätte sent... Gick upp o käka frukost/lunch... =P
Sen gick jag runder här hemma o bara glodde... Kolla facebook... o läste lite bloggar...
Sen kolla jag färdig på Heja Björn första cd:n... Kul serie de där... Älskar tjejen.. haha..
Har däremot extremt svårt för Peter Whalbeck.... USCH....
Jaja.. Sen gick jag ut i solen en runda o gick en runda... Gick inom o fyllde på busskortet...
Sen gick jag o handla lite o nu sitter jag här igen...
Har precis satt i cd 2 med Heja Björn.... hehe...
Kan juh tilläggas att Tv:n inte funkar... Fattar inte va som hänt med den... bara myrornas krig... =(

Kan lyckligt berätta att jag fått lite fler timmar på jobbet... =)
Mejlade chefen o sa att jag ville ha fler... att jag inte överlever på 10 timmar i veckan... vem fan gör de??
o speciellt inte här i norge där allt e såååå dyrt....
Jaja... så nästa vecka skulle jag egentligen bara jobbat Måndag och torsdag 16-21 båda dagarna.... snabb huvudräkning o de blir 10 timmar....
Men idag fick jag ett sms där chefen min fråga om jag ville jobba onsdag och fredag oxå... o självklart ville jag det... =)
Kan även berätta att jag ska på intervjuer på dagis.... en intervju på tisdag 12,00 och en på torsdag 13,00...
Är sååå lycklig... Hoppas jag får nåt av dom... Vill hellre jobba på dagis än på ICA.... =)

Jaja... Nu ska jag glotta på Heja Björn... Sen blir de väl till o äta nåt... får se va som finns i frysen...

Ha de gött mina vänner....

Kommentarer
Postat av: kim

eftersom du har haft så mycket tid och bara slappat hemma, så borde du hunnit stor städa med innan jag kommer hem. eftersom det senast var jag som gjorde när du var på jobbet :P puss

älskar dej

2009-09-18 @ 05:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0