Torsdag 10/9

Jahapp...
Kim kom hem.... Kim åkte...
Ungefär det som hänt sen sist...
Måndag: Slappa mest... Inget speciellt hände... Kim kom hem.... Wiiiee....=D
Tisdag: mös o hade de bra med pojken min... <3
Jobbade... En tjej blev sjuk så fick jobba 16-21 istället för 16-19... Gött med fler timmar... =P
Onsdag: mös o njöt massa mycket med Kim... Love love love him... <3
Han fick veta att han skulle åka o jobba imorgon (torsdag) ... mindre skoj... =(
Åkte o jobba... 15-21... Gick fin fint... satt o gjorde internetkurser... Chilligt.... =P
När jag åkte hem fick jag sms från Kim att han o en kompis till honom satt i vågen, ett ställe med massa pubar, på en uteservering o drack en öl... så jag gick direkt dit o snacka lite skit o käka lite... Sen gick vi hem o kolla film... Myyyyys...
Torsdag: Sov länge... mysigt.... gick upp o ut en runda.... gick o handla o lite sånt.... sen hem o laga god middag... Helt plötsligt kollar vi på klockan o ser att den va 18:50... Kims flyg går 19:05... Så de va bara till o packa ihop allt o gå ner till taxin.... där sa vi hejdå... o jag gick hem...
Har nu suttit o kollat lite på tv.... Snackat med mamma... Lääääänge.... Stackars mamma... dyyyyr tele räkning....
Men va gör man inte för sin dotter... =D

Nu ska jag kolla lite på tv.... sen ska jag nog sova... Kommer väl inte somna förrän jätte sent... har alltid problem med o somna när Kim är borta... hmm... Vanemänniska som man är så fattas de juh nåt på andra sidan sängen....

Jaja.... ha de gött mina vänner... bye bye...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0