Tisdag 1/9

Jaha... Då sitter jag här igen...

Kan börja med o berätta att jag var på sjukhuset igår...
Åkte till jobbet vid 3 som vanligt o skulle jobba... hade då haft lite smått ont i magen ett tag men trodde de skulle gå över... Läkarna säger juh att det är normalt... Men när jag hade varit på jobbet ca 2 timmar började det göra mer ont... de högg o stack o gjorde riktigt ont... Men jag stod ut ca 1 timme till... Sen gick det inte mer.. Det gjorde då så ont att jag knappt kunde stå upp...
Så jag åkte direkt från jobbet till sjukhuset o satt där o vänta.... Först satt jag 1 timme o vänta på o komma in o anmäla mig... Efter det tog de en timme till innan läkaren kom o ropa in mig... Sen tog de blodtryck, blodprov, kisseprov och så lyssna de med en maskin på bebisens hjärtslag och allt verkade normalt...
Läkaren sa dock att jag kan ha låg blodprocent och det är det som gör att jag haft ont i huvudet o vatt lite yr...
Magsmärtorna kunde bero på att bebisen låg konstigt eller att livmodern förflyttar sig mer o mer uppåt....
Någon annan förklaring hade han inte....
Så jag fick nöja mej med det o åka hem...

Idag har jag lite ont... dock inte alls som igår... Men de känns... då mest på vänster sida...
Men jag ska till barnmorskan på Torsdag, så jag får se vad hon säger då....
Annars idag har jag varit ute en runda på stan.... Va o letade upp vart barnmorske mottagningen låg...
Sen gick jag o drack en kopp kaffe o läste tidningen... Var en bild på världens sötaste apa som tog hand om en liten tiger bebis... Tiger bebisen hade ingen mamma så apan matade den med flaska o kramade o gosa med den... såg sååå sött ut... hehe...

Prata med Kim förut... Han är på väg hem... JIPPI....
Han trodde själv att han skulle behöva vara kvar några dagar till men han fick åka hem... Wiie...
Så nu håller jag på o städar lite... Ska ta tag i disken....=)

Pratar även med min älskade lillebror... Shieet vad jag saknar honom... Är så stolt över honom.... <3

Jaja... nu ska jag som sagt ta tag i disken o hänga lite tvätt...

Talk to you later...



Förresten... Letar fortfarande nytt hem till min katt...
Kan tillägga att han kan bli utekatt... Han var ute en del när vi bodde hemma hos min mamma o han trivdes kanon med det... o sen vi flyttade hit vill han bara ut... sitter ofta o skriker vid dörren o vill ut... men eftersom vi bor mitt inne i stan vågar jag inte släppa ut honom här...
Men men... jag ber er än en gång... om det är någon som är intresserad eller vet någon om är så säg till...
Han är en 1 årig hankatt... Han är inte kastrerad ännu, men jag ska fixa det inom kort....
Tack...

Kommentarer
Postat av: Cissi

vad skönt att det inte var ngt allvarligt. ta hand om dig gumman (och det lilla livet) :) kramar

2009-09-01 @ 17:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0