Tisdag 15/9

Jaha, en liten uppdatering...

Har egentligen inte mycket o berätta...
Helgen va lugn... satt bara hemma o slöa... va ute o gick lite o så....
Lördagsmys med mej själv.... chips o cola... mums... haha...
Igår va jag ledig så tog de mest lugnt då me... va ute en runda o gick... annars satt jag bara hemma...
Idag ringde telefonen 10.00 o väckte mej... hmm.... Va ett av jobben jag sökt... de ville ha mitt CV som jag glömt skicka med min ansökan... dåligt gjort... men men... jag skickade iväg mitt CV så jag hoppas de hör av sej....
Gick upp o käka frukost o sen slappa jag en stund... glodde på tv o duscha...
Sen gick jag iväg för o fylla på mitt busskort.... Men då visade det juh sig att jag inte hade pengar på de kontot utan de va på sparkontot.... smartass.... Morr... jaja... satte mig o tog en kopp kaffe o ringde bror min... Satt o snacka lite skit med honom o drack mitt kaffe.... sen kom bussen så vi la på...
Men tack för prat stunden älskade bror.... Love you... <3
Jobbade som sagt 16-19... kort dag.... De e sååå tråkigt att jag får så få tider... =(
Men jag hoppas på fler tider med tiden eller nytt jobb... =)
Det gick fint o jobba... Inga större missöden... Råkade dock slå in en påse för mycket för en tant så hon kom tillbaka o klaga o fick tillbaka sin krona... Hmm... att folk orkar... haha... men men... de va lätt fixat...
När jag kom hem fixade jag nåt o käka o sen har jag bara slappat.... inte gjort många knop alls...
Nasse skriker konstant hela tiden.... han har mat, vatten o ren låda.... o jag kelar med honom...
VARFÖR SKRIKER KATTEN????
Jag blir tokig.... han kan stå precis jämte dej o gallskrika...

Jaja.... nu ligger jag i min otroligt sköna säng...(Kims egentligen... men den e min nu när han e offshore)
Tänkte snart sova lite... om jag kan... har juh blivit vääääldigt sena nätter på sistone....

Jaja... nu ska jag sluta babbla...
Ha de gött...
Pusshej...



My Scars Remind Me That The Past Is Real...

Kommentarer
Postat av: Stefan Lindholm

Ja det var en trevlig pratstund Emil hälsar gunga gunga elr om det e ringa han säger. Men ha det fint saknar dig med...

2009-09-19 @ 12:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0