Söndag 6/9

Jahopp...

Fredags: I torsdags när jag var hos min jordmor(barnmorska) sa hon att jag skulle åka till min läkare o lämna ett kisse prov så de skulle kolla om jag hade urinvägsinfektion.. Hon sa att det bara var att åka dit o lämna morgon kisset hos labbet så skulle de bara ringa om det var något... Så i fredags lånade jag o Kim snälla Andreas bil o åkte först till min doktor... där det blev problem... de ville inte bara ta kisset o göra provet utan jag skulle ha bokat tid o träffat doktorn oxå... Så de va snälla nog o fixade en tid till mig samma dag... Så jag o Kim åkte iväg en runda o hämtade hans nya dator o sen åkte vi tillbaka... jag fick komma in till doktorn o det ända han säger då är att de ska skicka mitt test till sjukhuset så ska de göra en odling o kolla o sen hör de av sig till mig om svaren... Sen fick jag gå igen... hmm... Kunde de inte bara sagt de från början... Jaja... efter de åkte vi hem o lämnade tillbaka bilen.... Efter det gick vi ut en runda på stan... Gick o käka lunch o kollade i lite butiker.... Hittade en helt underbart fin kofta... Men kände att jag inte riktigt hade råd till det nu... Hmm... tråkigt men sant...
Sen va de dags för mig o dra till jobbet... o där hände de grejer... haha... Var två män som nästan började slåss...
Det var nämligen så att det var extremt mycket folk i butiken... Alla kassorna va öppna o ändå hade jag nog 20 personer i min kassa... STRESS... Helt plötsligt hade jag slått in massa varor som ingen ville betala... Personen som skulle ha dom va spårlöst försvunnen... Jag satt i kassan i 5-10 minuter o väntade, det kanske skulle dyka upp någon... men till sist så tog jag upp alla varor igen o annullerade allt.... o så tog jag tag i alla de andra som under tiden bara fått stå o vänta.... Efter att jag hjälpt 2 kunder o börjat hjälpa den tredje kommer en man o börja snacka om att de va hans varor som jag tagit bort... Så jag bad honom snällt o ställa sig efter mannen jag höll på med så skulle jag hjälpa honom sen... Men han blev sur o sa att det FAKTISKT var hans tur nu.. o då försökte jag förklara att jag bara skulle hjälpa mannen jag hade framför mig sen skulle jag hjälpa honom igen... Men han ville absolut inte lyssna på det... o mannen som jag höll på o hjälpa blev oxå sur o började putta den andra o sa till honom o flytta på sig för han skulle betala... haha... o till sist stod dessa två män o puttade på varann o skrek åt varann... o jag fick smått panik o fick be båda två o ta det lugnt o bara betala så vi kunde gå vidare.... och till sist fick jag fixat allt o alla blev någurlunda nöjda i alla fall.... Puh...

På kvällen när jag kom hem va de massa folk hemma hos oss... De satt o drack öl... najs...=)
Vi gick upp på den lokala puben o kolla läget lite... men jag o Kim gick hem ganska tidigt...
Kim skulle juh upp o åka o jobba 6 dagen efter o jag va trött...
När vi kommer hem säger Kim "Jag har en present till dig"
Hmm.... VAD VAD VAD???? Hahaha...
Han hade köpt den fina koftan till mig.. Fattar nån hur glad jag blev.... Den är helt underbar...
TACK MIN ÄLSKLING..... ÄR SÅÅÅÅ GLAD..... ÄLSKAR DEN..... <3

Som sagt då så åkte Kim iväg vid 7 tiden på morron... *snyft*
Själv försökte jag sova nån timme till... Sen åkte jag o jobba vid 12... Denna dagen gick lite bättre... inga som skulle slåss i alla fall... haha...
Nee... men de gick riktigt bra o jobba... kändes bra.... Va dock så trött när jag kom hem att jag trodde jag skulle svimma... usch...
Så det blev en tidigt kväll för mig igår....

Idag vakna jag vid 11 tiden... gick upp o käka frukost o satte mej i soffan.... o här sitter jag fortfarande... Slappedag.... hehe...

Va dock inne på toan nyss o guess what.... min äckliga katt hade bajsat på mattan.... o inte en fin korv som man bara kan plocka upp... nejdå.... rinnande ska det vara.... TACK NASSE....
Så de va bara o torka o dona me de o sen stoppa mattan i tvättmaskinen....
Jag förstår verkligen inte... Han har inte bajsat eller kissat utanför lådan på över en månad... o nu helt plötsligt så sätter han sej där.... VARFÖR???
Kan det vara så att Nasse bli deppig när Kim åker??? Men varför blir han då inte det varje gång???
Jag fattar inte.... Hmm....

Jaja... nu ska jag snart fixa nån middag... Vet dock inte va jag ska göra... får se...
Sen blire nog bara mys i soffan framför tv:n...

Ha de gött... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0