Katter o Barn...

Jag o min mamma satt precis o prata om älskade lille Emil... <3
Mamma berättade då att Emil fjäskat o sökt uppmärksamhet av en man som va hemma hos dom innan idag...
Men när jag var hemma titta han inte ens på mej... haha...
Sa då till mamma att undra va som rör sej i deras små huvud....
Varför vissa människor e så intressanta medans andra inte är det...
Vi kom då fram till att människor som inte bryr sig och inte söker deras uppmärksamhet gör dom nyfikna...
Medans människor som söker deras uppmärksamhet och lixom försöker för mycket tycker dom bara blir jobbiga...
Precis som katter....
Om det kommer en människa som inte bryr sig om katten så dras katten automatiskt till den personen...
Men om det kommer en männsika som verkligen gillar katten o vill kela o mysa med den så går den därifrån..
Sjukt o jämföra katter o barn kanske... men det är juh så... hahaha...

Jaja... Så kan det vara....

Tänker på min älskling.... Love you bejbii....
Ring om du vill prata.... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0