It's Breaking My Heart...

Blir så ledsen o så nedstämd varje gång du åker...
Känner mig förlamad...
Jag vet att du snart kommer hem igen....
Men ändå är det så jobbigt varje gång....

Jag kan inte sova ordentligt... Äter inte ordentligt.... Ingenting blir gjort med någon reda...
Lägeneheten blir skitigare o skitigare tills jag inte kommer fram för all skit... då måste jag städa....
Laga mat till sig själv... Njaa... Det är inge roligt... Så mackor o oboy lever jag i princip på....
Sömn... Igår natt till exempel... Va skit trött... men kunde inte somna...
När klockan var halv 3 gick jag in o la mej vid tv..
vid den tiden va jag så frustrerad... ville bara sova... Varför kan inte min kropp o mitt sinne samarbeta....
Somnade vid 4 tiden nån gång skulle jag tro...
Vaknade tidigt i morse o gick o la mej i sängen....
Vilket resulterar i att jag är uppe alldeles för sent på nätterna o sover alldeles för länge... =(

Jaja.... Det brukar vara så här de första dagarna... Sen blir de lite bättre....

Men du ska veta att jag saknar dig....
Speciellt vid sidan av mig i sängen...
Saknar dina små ljud.... dina snarkningar.. o dina armar som håller om mig....

Älskar dig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0