Bebisnamn....!?

Har funderat en del på namn till bebisen...
Nu när jag känner han/hon/den/det röra sig så mycket känns allt så mycket verkligare...
Därför har jag oxå börjar fundera på namn mer o mer...
Förut hade jag mina utvalda namn, Oliver eller Ellen...
Men eftersom Kim inte vill de av olika anledningar så får jag fortsätta fundera...
Vi vill ha ett udda o gärna ett kort namn...
Finns vissa man funderar på men inga speciella ännu....
Har ni några förslag på fina namn???

By the way....
Den 2/10 ska vi på ultraljud och vi kommer då ta reda på om det är en pojke eller flicka om vi kan och får...=)

Ha det bra mina vänner....

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja vet ett, blir det en tjej kan du ju ta dagens namnsdags namn, Åslög?? De e la fint?? hahha :) Kramis

2009-09-12 @ 21:28:11
URL: http://isset.blogg.se/
Postat av: Alexsandra

teo eller julia

2009-09-22 @ 10:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0