Ultraljud...

Idag har vi varit ultraljud och fick där reda på att i min växande mage ligger en frisk och sund liten pojke... =)
Kan inte beskriva de känslor som sprang genom kroppen när vi fick se lillsnorren...
Fick tårar i ögonen och blev alldeles varm i hela kroppen...
Vi fick även se 2st 3D bilder och han var såååå söt.... Vår lilla son....
Helt underbar känsla....


Vår guldklimp i profil... Ansikte o lite av kroppen... <3

En av 3D bilderna... Gosigt.. <3<3<3

Andra 3D bilden... Ligger o sover precis som sin pappa med armen vid ansiktet... <3


Nu sitter jag här... ensam med mitt lyckorus....
Kim har åkt till Sverige o ska vara där i 1 vecka o hälsa på sin familj....
Kan inte annat än o erkänna att jag är avis... Jag vill oxå hem... Till min älskade familj...
Men snart hoppas jag att jag kan komma hem o hälsa på....<3


Familjen... o självklart Emil i centrum... <3


Tänkte fixa lite mat nu... blir nog nåt väldigt enkelt... orkar inte laga nåt avancerat...
Sen blire soffmys med nasse o magen o sen sängen....
Ni får ha de så bra mina vänner...
Puss & Kram...

Kommentarer
Postat av: Cissi

Åh vad fin han var! :) Sötisen! Hoppas allt är bra! kramar från mig

2009-10-04 @ 19:40:39
Postat av: Maria

Hej gums...

Visst e han finast.. <3

Allt är fint med oss... själv då??

Kramis

2009-10-05 @ 14:50:43
Postat av: evelina<3

Åh,så han gosar den lille:)

-e så glad för din/eran skulle o har suttit här o gråtit när jah läst dina inlägg-Lyckliga tårar!!:)

Puss o kram på dej<3

2009-10-09 @ 08:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0