Onsdag 14/10

Denna dagen har varit ganska seg...
Vakna o va på lite halv taskigt humör... Kände bara att denna dagen skulle bli dålig..
jag vet att man inte ska ha den inställningen men de bara kändes som en dålig dag lixom...
Gick upp o käka frukost o kolla lite tv...
Sen bestämde jag mej för o gå ut o göra nåt...
Så jag gick ner på stan o kolla lite.... Gick o hämta ut kamera väskan som jag glömt o göra...
Sen gick jag o handla lite... eller mycket... haha... Massa pengar på bara mat... usch... :(
Men men... så e d... Fick en del för pengarna.. så nu överlever jag e några dagar...
Efter de gick jag hem o packa in allt i kylen...
Sen sprang jag ner till rameriet med Kims morfars målning o hörde mig för om de kunde rama in den...
O de kunde de självklart... Tror de kommer bli kanon fint...
Fick dock lite panik känsla när jag gick ut därifrån.... Fan Fan Fan... Tänk om Kim kanske ville gjort de själv... Valt ram o grejer... Aaaahhh... Skickade ett snabbt sms i förhoppning om att om Kim skulle blir lessen eller arg så kunde jag juh springa ner o stoppa henne... hahahaha... Men självklart blev inte plutten min arg... Han blev bara glad... att de äntligen blev av... =)

Nu har jag suttit här... o bara glott....
Är grymt uttråkad o less på o bara sitta...
Men jag ska snart laga mat o käka... vet dock inte va jag ska laga... får se...
Kanske ska ta en snabb fika med Maria sen... beror på när hon slutar...
På torsdag nästa vecka ska jag träffa en annan tjej o fika med henne... =)
Ska bli hur kul som helst....

Nähe... Nu skriker magen på mat.... stackars bebisen ligger där inne o svälter... hahaha...
Dags för middag...

Tack svärmor... nu slipper jag leta mer... <3



Ha de gött... Kramisar.. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag bara undrar om din blogg också är seg idag? kramar

2009-10-20 @ 22:55:21
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0