Lycka... <3

Denna dagen började så dåligt en dag bara kan börja... va trött, de regna, hade ont i både huvud o mage och inte nog med det... Jag va hungrig oxå....
Har idag oxå lidit av extremt röksug... fråga mig inte varför det kommer nu men av nån anledning så har denna dagen varit jobbig....
Har känt mej nere... lessen... ful... sliten.... jajajaja... ni vet... allmänt nere lixom...
Bestämde mej till sist för o försöka få mej själv på bättre humör genom o fixa håret lite... sminka mej... o gå ut en runda...
Det hjälpte inte... Direkt när jag kom hem åkte mjukiskläderna på o jag kände mej lika sliten igen.... Hehe...
Sen tog jag tag i mej själv lite grann... Lagade mat, diskade och plocka iordning lite här hemma... o shieet va mitt humör de blev bättre... kände mej plötsligt lite duktig... =P
Sen pratade jag med älsklingen på msn och fick den största överraskningen ever.... Jag tror aldrig jag blivit så lycklig.... Tårarna rann av lycka o jag kunde inte sluta le... Så underbar han är min älskling.... <3
Jag älskar dig Kim... massa massa mycket... <3
Sen pratade jag med min mamma.... i en timme eller nåt... haha... Vi hade ett väldigt blandat samtal... Allt från bebis, till barnsaker, till svininfluensa, till facket, till försäkringskassan... haha.. jag tror vi gick i genom de mesta under denna timme... Men skönt va de o snacka av sej lite...

Kan oxå berätta att både jag o bebisen mår fin fint.... Han sparkas massa o det är sååå mysigt....
Är dock inte så kul på nätterna... men även de är okej... De e juh min lilla älskling... <3

Just nu sitter jag o glor på akuten på tv3...
Käkar de godaste bullarna som finns... Min älskling är bäst på o baka bullar... mumma... =)



I wanna stand with you on a mountain
I wanna bath with you sea
I wanna lay like this forever
Until the sky falls down on me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0