Fredag 9/10

Denna dagen började hur bra som helst...
Har sovit lite halvdåligt inatt men vakna ändå vid 11 ganska pigg o glad...
Låg kvar i sängen i ca en timme o prata med pojken min... Love you honey... <3
Efter de gick jag upp o gjorde mej i ordning... Käka, sminka mej, satte upp håret, borsta tänderna... Jaa, allt sånt man gör på morron....
Sen lite innan 1 sprang jag bort till Steam kaffebar o mötte en helt underbar tjej...
Vi snackade på en "gravidsida" o bestämde att vi idag skulle ses o ta en fika...
Sagt o gjort.... Vi beställde varsin kaffe o satte oss o började snacka om allt o ingenting...
Jag va lite nervös att de skulle bli stelt o jobbigt till en början... men icke då...
Vi hade massa kul o prata om o vi e nog ganska lika när de kommer till humor o såna grejer...
Kul hade vi iaf o helt plötsligt tittar jag på klockan o ser att jag måste gå för o hinna med bussen till jobbet...
Så vi gick ut, gav varann en kram o så åkte jag till jobbet...

På jobbet va de massor o göra... Vi har 10-kronors vecka nu o folk e som galna... haha...
Men de e skönt när de finns o göra... då går tiden fort... o innan jag visste ordet av så skulle jag hem...
Bra dag alltså.. :D

Har juh sökt lite andra deltids jobb för o få lite mer pengar... o fick svar från ett dagis att de ville ha mej...
Så nu måste jag fixa polispapper från sverige om att jag e prickfri... ostraffad alltså...
Skickade papper förra veckan men de va självklart fel... Men idag har jag fixat o skicka de rätta papperna...
Hoppas jag de är iaf... haha...

Nu pratar jag med älsklingen via skype... han sitter hos sin pappa på middag med massa släktingar o har de mysigt... Tråkigt att man inte kan va me... =(

Håller även på o lagar mat... Är sååå hungrig... men nu e d nog snart färdigt... =)

Hoppas allt är bra med er som läser min blogg...!?

Ha de gött... bye bye...

Kommentarer
Postat av: Maria W

Åh vad kul att du träffat någon potentiell kompis! Någon från familjeliv..? ;)

Tråkigt att du inte kunde följa med kim hem, när flyttar ni hit då??

Kul att du haft en bra dag, kram

2009-10-09 @ 22:05:38
Postat av: Maria

Hej Maria..

Inte från familjeliv men en liknande sida nämligen barnimagen.com... Va hur trevligt o kul som helst...=)

Jadu, en flytt till tyresö är inget planerat än... Men i framtiden hoppas jag... =)

Kram

2009-10-09 @ 22:26:31
Postat av: Therese

ååå så gla ja e för din skull moja!! :)

2009-10-10 @ 11:12:21
URL: http://isset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0