Ensamhet...

Det finns mycket jag ogillar om ensamhet....
Att man varje kväll går o lägger sig i en tom, stor, kall dubbelsäng...
Att man sitter o glor på tv men har ingen o prata om programmen med...
Att man går ut o går o känner sej som den ända ensama människan på jorden...
Att man inte har tryggheten hos sig.... Tryggheten av att det finns någon där...
Att man kommer hem till en mörk o tom lägenhet...

MEN....

De värsta med ensamheten, enligt mig, är att gå o handla mat o laga den till sig själv...
Gå där bland hyllorna o kolla på allt som finns men inte känna någon lust alls av o köpa nåt av de...
Tanken på o laga någon god mat slår mig inte ens...
Jag går o kollar efter snabb makaroner eller färdig pyttipanna... som går fort o både laga o äta...
För finns de något tråkigare än o sitta o äta middag själv??
Inte enligt mig...

Saknar dig Kim... Såå otroligt mycket... o jag längtar tills du kommer hem till oss...
Jag längtar oxå till den 23 oktober... Åhh va de ska bli mysigt... <3

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hej moja!



Jag satt och kollade på bilder ifrån facebook och jag kom på att jag saknar dig ganska mycket..

Ville bara säga det, hoppas att allt är bra med dig, bebben och mannen:D



Hoppas att vi ses snart:D

2009-11-01 @ 13:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0