Torsdag 12/11

Denna dagen har varit en av de jobbigaste i mitt liv....
Mår riktigt dåligt... näsan är täppt, de gör ont i mage, rygg, bäcken o armen... jag har huvudvärk och känner mig så trött o sliten att det är helt sjukt.... va länge sen jag kände mig så sliten...
Känns som att jag sprungit 13 maraton eller nåt... min kropp är helt slut...
Har legat nerbäddad i soffan med en kopp te o 2 mackor som ända mat.... inte bra...
Masade mig upp för en stund sen för o laga lite mat o det känns verkligen som det jobbigaste jag gjort på riktigt riktigt länge.... Att man kan känna sig så här slut o trött trodde jag knappt va möjligt.... usch o fy...
Jaja, nu ska jag fortsätta laga mat sen blir de mer soff läge för mig.... Känner mig inte manad alls till o göra nåt...
fast jag borde gå o handla.... får göra de imorgon efter fysion...
Hoppas ni haft en bättre dag än va jag haft.. !?
Massa pussar o kramar till er... <3

Kommentarer
Postat av: Pappa

Krya nu på dig gumman :-))

2009-11-13 @ 11:58:00
Postat av: Tess

Krya på dig moja! Tänker super mycket på dig/er nu! :) Saknar dig/er massor



puss <3

2009-11-13 @ 14:44:58
URL: http://isset.blogg.se/
Postat av: Tess

Tack för att du bryr dig! Kram

2009-11-13 @ 18:06:00
URL: http://isset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0