Sorry...

Dålig uppdatering på sista tiden... i know... Känner inte för o skriva helt enkelt... vetefan varför... det går lite i vågor det där.... Men nu e jag här igen o ska uppdatera er lite om mitt liv... =)
Det som hänt är väl egentligen inte så mycket o snacka om...
Jag är fortfarande sjukskriven... Har ont i både rygg o bäcken... Vissa dagar mer vissa mindre...
I onsdags morse skulle Kim åka offshore... Så vad 5 tiden ringde alarmet... Jag gick upp en lite runda med honom o pussa massa på honom innan han skulle åka iväg.... Alltid lika jobbigt när han åker... =(
La mig i sängen o försökte somna om... Efter en ganska lååång tid så somna jag äntligen om... Vaknar nästan i samma stund av att ytterdörren öppnas... Snacka om att jag höll på o skita ner mej... Första tanken va o springa ut i hallen o kolla... samtidigt som jag kommer på sittandes i sängen att vad gör jag om det står nån okänd människa där?? Va ska jag göra lixom... nyvaken, halvnaken o dessutom med magen i vädret... haha...
Så jag satt kvar i sängen o lyssna o vem kommer in smygandes i sovrummet om inte KIM....
Åhhhh, blev både lättad o glad över att de va han som kom hem... <3
Då visade det sig att det blivit dubbelbokning på helikoptern så Kim fick åka hem igen... o så fick han va hemma tills idag!!! Är överlycklig över de extra dagarna han va hemma innan han åkte igen... <3
Igår, torsdag, va vi på 3D ultraljud... Det visade att han växte som han skulle och han mådde bra... Han ville dock inte vara med på bild... Han försökte gömma sig så gott han kunde bakom sina händer... men några få bilder blev det och en liten film som familjen får se när vi kommer hem... =)
Idag åkte då Kim offshore... denna gången kom han iväg som han skulle...
Så nu är man ensam hemma i ca 2 veckor igen... Känns smått tråkigt... Men men... snart åker vi hem till Sverige och jag längtar något så extremt mycket.... Vill hem nu nu nu nu nu.... hehe....
Jaja... nu ska jag glo lite tv o slappa... bebisen tycker de e extremt kul o sparka sin mamma i revbenen så hon får väldigt ont... INTE OKEJ.... haha...
Ha det bra mina vänner... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0