Söndag 8/11

Dagen har gått i lugnhetens tecken.... Har inte gjort något vettigt alls idag...
Vakna inatt vid 4 tiden av att jag hade så ont i ryggen att jag inte kunde ligga längre... Fick gå upp o gå runt lite o efter en halvtimme släppte de värsta... La mej ner o försökte trotsa det onda o somna om... Efter ett tag lyckades jag...
När jag vakna låg jag kvar i sängen o kolla webtv o käka frukost...
Har haft ont i huvudet, ryggen o mitt bäcken idag... Inge kul... =(
Va nyss ute en runda o gick lite o passade på o gå o handla mjölk... Men shieet va ont de gör...
Är kanske bara jag som e klen, men de e sjukt att de kan göra så ont...
Jaja, slut gnällt...
Nu ska jag snart ta tag i mat... kände en doft av grillad korv när jag va ute o blev sjukt sugen på de... Så de blir nog korv o makaroner eller nåt.. ;)
Idag e d som sagt farsdag o de e lite tråkigt o inte kunna va hemma o fira med familjen... men men... Sånt e livet..
Hoppas ni haft en bättre dag än va jag haft... !?
Kramisar på er alla... <3

Saknar min Kim, massor... Älskar dej vännen, otroligt mycket... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0