Søndag 15/11

Førra inlægget blev lite rørigt, beklagar det... Men jag tror nog att ni som læser min blogg førstod hur jag mena och va jag ville få fram.
Annars idag har jag inte gjort så mycket... Gick upp vid 11, børja dagen med o røja lite i sovrummet... plocka i ordning lite på klæderna som låg øverallt, sen plocka jag lite i vardagsrummet o sen pausa jag... haha.... Jag ær fullstændigt slutkørd... Hur fan funkar det?? Jag har sovit længe o inte gjort nåt jobbigt egentligen o ændå ær jag helt slut....??
Jag skyller på graviditeten... det ær slitsamt o ha ont øverallt o førsøka ta sig fram o tillbaka o upp o ner... det ær en stor utmaning o ta sej ner før o plocka upp saker från golvet... haha...
Sitter som sagt o pausar nu... har kækat en macka o druckit lite te o funderar nu på o ta tag i tvætten... inte kul, men måste gøras....
OJ, såg precis att jag skrivit allt med norska å, æ o ø... sorry før detta.... Søkte på google førut o ska man kunna søka på norska google måste man anvænda sej av norska bokstæver så jag ændrade på datorn o glømde ændra tillbaka... Men jag hoppas ni kan læsa va de står i alla fall.... haha...
Ha en fortsatt bra søndag... <3

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej gumman! Hoppas allt är bra. :) Kramar till dej

2009-11-15 @ 17:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0