Onsdag 11/11

Klockan ringde 8.00 i morse.... gick upp o käka frukost o satte på mej mjukiskläder... sen bar de av till fysioterapeuten... Fick komma in o ligga med värmekudde under ryggen o en filt över benen i 15 minuter... Efter det fick jag massage över hela ryggen.... va så sjukt skönt o avslappnande....
När vi va färdiga där funderade jag en stund på o gå hem o somna om... Men bestämde mej för o va vaken istället, så jag gick först ner till nav o satt o vänta i en halvtimme för o komma in o få ett snabbt svar... tog 2 sekunder där inne typ... sen åkte jag ut till kvadrat o kolla runt lite... gick o fika o kolla massa fina kläder... Tråkigt dock att man inte kommer in i desssa fina kläder just nu.... haha... magen e lite stor.... haha...
Sen tog jag bussen därifrån o hoppa av vid min läkare för o ta vaksinet mot nöff nöff sjukan....
Jag kan villigt erkänna att jag aldrig har varit så nervös o nojjig någonsin förr.... Sov ingenting inatt då jag vakna hela tiden av mardrömmar... drömde om sprutor stora som f*n... usch.... e så sjukt sprut rädd...
Hela dagen idag har jag gjort allt för o försöka glömma o inte tänka på de... men nu skulle jag juh in där o ta den...
Kände mej illamående o yr så nervös jag var... Ringde brorsan o de hjälpte massor.... va så skönt o bara snacka lite skit o inte tänka på denna äckliga spruta....
sen gick jag in o fick komma in på en gång.... satte mej ner, drack lite vatten o plötsligt va jag färdig.... Kände ingenting.... PUH.... satt o vänta där i 20 minuter innan jag fick åka hem...
Nu sitter jag här o glor tv o slöar... ska snart laga middag o sen ska jag fortsätta slöa.... har ont i både rygg o bäcken efter att ha gått runt hela dagen.... o lite ont i armen... så det blir en slapp hemma kväll ikväll... =)
Ha det bra mina vänner.... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0