Måndag 30/11

Jahapp... Sista dagen i november... redan.... tiden går fort....
Idag vakna jag vid 10... gick upp kvart i 11... gick bort till fysion... höll på o somna... somnade vid halv 4 inatt o sov oroligt o konstigt hela natten... :(
Efter fysion gick jag hem.. la mig  sängen med datorn o somnade självklart om igen... dåligt av mej...
Vakna igen vid 1 tiden... usch va jag kände mej onödig o onyttig då.... men skönt va de... hehe...
Gick i alla fall upp o käka lite... satt vid tvn o glodde ett tag... Man blir så seeeg när man sover dåligt....
I eftermiddags vid halv 4 begav jag mej ut på en liten promenix... tråkigt dock o va ute o gå själv.... o kallt o blåsigt va de oxå.... riktigt kallt... usch.... =(
Gick hem igen o lagade lite mat... värmde rester... hahaha....
Efter maten tog jag en dusch o nu sitter jag här o glor...
Är så grymt uttråkad med va fan ska man hitta på??
Finns inge kul o göra juh..... Inte ensam iaf....
Just nu sitter jag o slö tittar på tv o spelar spel online....
Funderar på o försöka lägga mej snart men eftersom jag sov så länge idag e risken liten att jag kommer somna...
Jaja... Jag hoppas ni läsare haft en bättre dag än mig iaf...

Nu längtar jag hem något sjuuuukt mycket....
Den 12/12 åker vi mot Laholm.... o jag längtar massor....
Vill hem nu nu nu nu nu......
Känns inge skoj o sitta själv i Norge o bara glo.... Vill hem till familjen o ha de mysigt....
Jaja... snart så..... <3
Nu ska jag fortsätta glotta tv o sen försöka sova... Ha de gött...

Kommentarer
Postat av: Pappa

I dag fyller du år :-)

Grattis Moja!!!!

Kram Pappa

2009-12-01 @ 07:33:59
Postat av: Matilda

Grattis på födelsedagen gumman!!! Kram Matilda

2009-12-01 @ 12:00:35
Postat av: Matilda

Jag och Michelle hade tänkt att åka till Sofie nästa vecka eller nästa igen skulle du vilja hänga med eller du vill va med familjen kanske? Kram Matilda

2009-12-01 @ 12:02:02
Postat av: Maria

Tack... <3

2009-12-01 @ 15:54:26
Postat av: Karin O

Är du uttråkad så kan du läsa serier! Välkommen!

gravidserier.blogg.se

2009-12-31 @ 17:18:58
URL: http://gravidserier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0