Lördag 7/11

Dagen igår fortsatte med en middag med Maria... Pizza... mums...
Sen gick vi en runda på stan o kolla kläder o Maria leta julklappar... mysigt...
hade dock extremt ont i både rygg o bäcken.... Kunde till sist inte gå... Va tvungen o sätta mej ner en stund o vila.. o det slutade med att jag fick gå hem.... Vilade en stund när jag kom hem o sen tog jag en varm dusch o lite bättre blev det... Men de gjorde fortfarande ont... =(
Dagen idag har varit riktigt lugn... Har haft ont idag med o har därför bara suttit o tagit det lugnt hela dagen... bortsett från en snabb tur till affären....
Just nu sitter jag o glor på norska robinsson... inte särskilt kul... men de finns inte mycket annat skoj o göra heller..
Tycker de är extremt jobbigt o ha så ont hela tiden... de plågar mej... Vill kunna hitta på saker men de känns inte som att jag kan det... Men men... Va ska man göra??
Kan dock berätta att jag annars mår bra.... bebisen me... Han sparkar o lever runt... gärna när mamma ska sova.. då e d kul o va vaken o störa... hahaha...
Är oxå lite stolt över katten min som faktiskt gör sina behov på lådan o som äter upp all mat han har i skålen...
Förut låg de mat överallt i hela badrummet men nu äter han varje smula...
Nu ska jag fortsätta glo på tv sen blire väl till o sova....
Saknar min familj... massor... längtar hem något otroligt mycket...
Saknar oxå min älskling massor... Känns inge kul att han inte är hemma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0